Tredje ljuset

37461-385
37461-384

Nu har vi tänt det tredje ljuset....endast en vecka kvar till julafton!!!! Jag är så sugen på julmat så jag hoppas denna vecka går snabbt så jag snart får proppa i mej julskinka, köttbullar, gravad fisk och allt annat gott som hör julen till. Ska bli så mysigt att fira Lines första jul!!!

Har varit "tung" i huvudet ett par dagar nu....tänkte att jag kanske var på väg att bli sjuk men inget mer händer. Så igår kväll blev det step up ändå...sista gången innan jul och kanske sista på länge om vi har otur...de har inte bestämt hur vårterminen ska se ut med alla träningspass och tyvärr kanske step upen stryks. Hoppas inte!!!



Kommentarer
Postat av: Magdalena

Å, nästan en sån tomte har vi förskolan som kommer varje år och hittar på en massa saker med barnen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback