24 veckors mage (24+1 )

37461-216
Den växer och växer.....jag älskar det!!!

Igår handlade jag lite kläder igen...mammakläder men även en "vanlig" tröja fick jag tag på. Som ni ser på bilden, det behövs! Sen är det ju inte bara magen som växer utan boobisarna blir ju inte direkt mindre...b-h storleken har ökat rejält!!! Tror ni att jag sörjer....nej inte direkt!!! Tror ni Petter sörjer....Knappast!!! Jätte nöjd med mina köp iallafall så nu klarar jag mej ett tag till. Petter och jag storhandlade mat oxå. Vi har insett att det ryker jävligt mycket mer pengar när man går till affären flera gånger i veckan än vad det gör om man tänker smart och storhandlar en gång i månaden. Så ett extra vuxenpoäng till oss för det.

Idag fikade jag med Lisette och efter det drog jag till skinnsberg med grisöron och smaskiga ben till Exi som fyller 6 år på måndag. Det är lätt att göra henne nöjd!

Ikväll ska vi självklart kolla på melodifestivalen. Uggla är ju med så det ska bli spännande att se vad han har att erbjuda schlagervärlden.

Tänker på lilla Matilda som är sjuk! Hoppas du snart kryar på dej lillstumpan!!!!

Skööööööööönt med helg!

Kommentarer
Postat av: MysticQ

Oh la la, nu jäklar har du en rejäl kalasbabymage! Vad roligt! Ps. Ta med bröna lite bättre på bild nästa gång. Höhö.

Kram!

Postat av: Bodil&co

Gud vilken fin mage du har:)
Matilda är piggare nu hostar ej lika mycket:)
Kramisar från oss. Ps jag har lagt in nya bilder på Matildas hemsida

2007-02-25 @ 10:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback