Hjärtljud

Va till barnmorskan igår. Tog lite prover, vägde mej och så fick vi höra Filurens hjärtljud. Det låg på ca 148 slag och det var helt normalt. Det var så häftigt! Man får vara med om såna underbara upplevelser när man är gravid!!! Men man slutar aldrig att bli förvånad över att det faktiskt finns någon där inne i magen...det är en sån konstig känsla!

Vikten ja, aldrig kul att gå upp i vikt men man är ju så illa tvungen. Totalt har jag gått upp 5 kilo. Ganska normalt så det känns skönt! Men en rejäl ökning är nog att vänta. Minst 11 kilo kommer man väl gå upp för det är vad barnet, livmodern, vattnet och allting annat väger tillsammans.

Snart ska jag till jobbet. Sovmorgon idag så det var skönt med tanke på att det är första dagen i veckan för mej... känner mej mycket piggare nu iallafall så det ska bli skönt att börja jobba igen. Inte så jävla kul att vara hemma, oavsett om man är sjuk eller inte.

Kommentarer
Postat av: MysticQ

Oh, vad skönt att allt var som det skulle med mini där inne!

Fan, jag skulle gärna vara sjuk ett par dagar nu...men jag får väl hålla ut till sportlovet, antar jag. Nästa veckaaaaaaaa! Kramkram

2007-02-21 @ 12:21:31
Postat av: Bodil&co

Gud va skönt att allt va bra med filuren:) Matilda är genomförkyld o hosta:(
Kramisar från oss

2007-02-21 @ 14:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback