Lördag 17/2

Jag och Petter kom nyss hem från en promenad. Jätte skönt att vara ute och gå nu när det inte är så jätte kallt. Hyrde en rulle oxå till kvällen, "När mörkret faller". Hoppas den är bra! Såklart ska vi oxå glo på melodifestivalen ikväll. Det får man ju inte missa. Mitt nya pensionärsliv: Let`s dance på fredagar och melodofestivalen på lördagar. Nästan så man får skämmas!!! Lite zappning till slalomen igår blev det oxå...shit jag har blivit gammal och tråkig!!!!! Och gravid dessutom.....men livet är ju så härligt ändå!!!!!!

Idag var jag och fikade med Linda. Det var skoj! Vi har pratat länge om att vi skulle ses och idag blev det äntligen av. Får vi snart göra om!

Blivit bjudna på bröllop den 26 maj. Petters storasyster ska gifta sej. Tyvärr var vi tvugna att tacka nej. Vill inte gärna åka så långt hemifrån när man när som helst ska få barn. Känns trist för det hade varit kul att få vara med. Mycket bröllop i sommar. Det är kul men lite trist att det precis är den här sommaren när vi har så mycket annat att tänka på.

På Tisdag ska vi på vårt andra besök hos barnmorskan. Ska bli roligt för nu var det ju ett tag sen man var där och mycket har hänt sen sist. Då på inskrivningen var ju graviditeten bara ett plus på en sticka, idag är det en levande bebis som ligger och sparkar i magen på mej hela tiden. Just nu när jag skriver det här så känner jag den sparka... mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback