Min mage...

37461-203

Så här rund och fin är jag om magen nu....Jag älskar min mage...mer än någonsin!!!!

Idag var det egentligen tänkt att vi skulle träffa Annmari + familj för en liten fika på vallonen men de fick ändrade planer. Adams mormor var bara tvungen att bjuda dom på mat just idag så vi hann aldrig ses. Så jag och Petter käkade lunchbuffè på kina istället. Tyckte tyvärr att utbudet inte var så bra...

I morgon kväll ska jag träffa mina underbara tjejer på O`lerys. Ska bli riktigt skoj!!! Ska bli kul att komma ut lite och glo på folk. Rätt länge sen jag var på nån krog så jag hoppas det kommer lite kul folk. Idag, fredag och allt kände jag mej faktiskt lite sugen på en kall god cider..... fyra hela månader utan alkohol....klart man blir sugen ibland...

Har berättat för barnen på jobbet att jag ska ha barn. De är såklart nyfikna på min mage och tycker det är skoj att det finns en liten bebis där inne. Den här jobbveckan har gått snabbt och utan så mycket jobbångest...Hade medarbetarsamtal med chefen i måndags och det gick riktigt bra. Hon är så nöjd med mej och det känns ju alltid kul att höra. Känner själv att jag utvecklas rätt mycket under det senaste året, just för att det varit ett ganska så turbulent år. Allt har liksom inte flytit på så bra som det brukar...Ibland är det ok att skryta....

Grattis igen till Lisette och Micke som förlovade sej i paris i söndags! Så glad för eran skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback