Snart helg igen!!!

Redan torsdag..kort vecka....iallafall för mej som var sjuk måndag, tisdag! Man skulle alltid jobba tre dagar i veckan. Va mera jobbsugen man skulle vara då! I morgon har jag möte med "utvecklingsgruppen". Vi är några stycken från olika förskolor i norra området som träffas en gång i månaden och diskuterar aktuella saker. En grupp som det är riktigt skoj att få vara med i.... sen slutar jag efter lunch så snacka om kort och skön dag. I morgon efter jobbet ska jag och Petter till Västerås och handla lite. Dags att investera i lite nya mammakläder.  

Idag fick vi hem en inbjudan till den första föräldrargruppsträffen. Den 5 mars ska vi ses och det ska bli så skoj att se vilka andra som ska ha barn ungefär samtidigt. Förhoppningsvis är det iallafall någon i gruppen som man kan träffa då och då. Alltid skoj att träffa lite andra nyblivna mammor. Jag är iallafall super glad över att min underbara kusin Annmari ska ha barn igen i augusti så jag har någon att hänga med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback