18 fullgångna veckor

37461-200

18 veckor av graviditeten har nu gått....snart halvtid! Magen syns även om den inte är direkt stor än, den går ju att dölja med kläder. Sover dåligt på nätterna! Kan inte längre sova på magen och det är ju min skönaste sovställning av alla. Vaknar hela tiden och varje gång är jag kissnödig och måste gå på toaletten. I natt var jag säkert på toaletten 4-5 gånger.

Trots dålig sömn överlevde jag min första dag på jobbet efter ledigheten! 

V. 19:
Barnet är 20 cm och väger 250 g. Den har ökat med 100 g sen förra veckan. Ögonbrynen markeras och ögonfransarna börjar växa. Din bebis har oxå fått fingeravtryck på fingrarna. Nu är det ingen anonym typ som ligger därinne. De permanenta tandanlagen är klara.  


37461-199

Petters systerbarn Oliwer och Anton!!! Sötare pepparkaksgubbar får man leta efter!

I helgen hände en hemsk sak..En kille på Petters jobb dog av en överdos. Otäcka saker händer i ens närhet.... usch så tragiskt, en ung kille som hade hela livet framför sej! Varför händer sånt här???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback