Längtar efter Filuren...

Slutade tidigt idag...såååååå skönt och jag ska inte göra ett piss innan halv fyra då jag ska åka till Skinnsberg och träffa Åsa och Minna. Åsa, min resvana barndomskompis har slagit sej till ro i Skinnsberg (hur länge hon blir kvar där vet jag inte) och bor numera i samma lägenhetshus som både jag och Minna bott i tidigare. Ska bli roligt att träffa dom idag!

Har fått jätte mycket barnkläder av min underbara kollega. Jätte fina plagg i olika neutrala färger, precis så som jag vill ha det. Det lär behövas mycket kläder så det är ju alltid bra att få lite av andra som ändå inte kommer använda det. Jag vet att det även kommer komma ett lass från Matilda i Malmö, speciellt om vi får en tjej!!! Jag är såååå tacksam. Ska köpa lite i helgen oxå tänkte jag....får ju lön i morgon!!!!!!!! YIPPIE...svältmånaden lider som sitt slut!

Har känt rörelser i magen tre dagar i rad nu. Det är när jag sätter mej i soffan på kvällen och tar det lugnt som jag känner filuren sparka omkring där inne i magen. Det är inga hårda sparkar utan små, lätta "buffningar". Så underbart att det inte går att beskriva. Jag önskar att alla fick vara med om detta underbara..tycker nästan synd om Petter som inte alls kan KÄNNA graviditeten på samma härliga sätt som jag. Men han tycker nog att det är skönt att slippa bli tjock och springa på toa 2-3 gånger per natt och alla andra krämpor som man antagligen kommer få dras med lite senare. Men hur jobbigt detta än kommer att bli så är jag världens lyckligaste blivande mamma!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback