Storbesök idag...

Idag ska jag få besök av Lasse, Bodil, Matilda, Mikaela, Robin och mamma. De ska komma och kolla på lägenheten som Lasse och co inte sett sen den var under renovering. Annmari och Adam ska komma oxå så tremänningarna får en chans att leka med varandra. Adam har lärt sej säga "Petter". Fick höra det genom telefonen igår och Petter blev såååå glad när jag berättade det för honom. Jag måste träna med honom nu så han lär sej säga "Mari" oxå.

I morgon ska jag jobba och sen ska vi ÄNTLIGEN på ultraljud!!!!! Ska bli sååååå spännande men jag är lite nervös oxå...man hoppas ju så på att allt ska vara bra med bebisen men man har ju hört skräckhistorier då det visat sej att det inte är bra. Jag och Petter längtar efter att för första gången få se "filuren"..det känns stort och overkligt!!!!

Nu ska jag sminka mej lite så man ser ut som folk igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback