Line 3 veckor idag

Idag gick Petter på semester!!! Nu får vi vara tillsammans hela familjen i 1 månad! Skoj!!! Nu hoppas vi på bättre väder och en trevlig semester nästa vecka tillsammans med Petters familj, släkt och Olof.

Line är 3 veckor idag! Märks att hon har blivit äldre. Hon är mer vaken och det är lättare att få ögonkontakt med henne nu. Vi har lärt känna henne och vet oftast vad det är hon vill när hon är på ett visst sätt. Jag älskar min lilla tjej sååååå mycket!!!  Hon har väckt starka känslor inom mej och det känns helt underbart! Oron man kände i början har lagt sej nu. Iallafall den värsta oron. Nu behöver jag inte titta till henne hela tiden när hon sover och se om hon andas. Jag tror inte att hon är jätte sjuk när hon skriker. Jag oroar mej inte över om jag och Petter är bra eller dåliga föräldrar. Jag vet att vi är de bästa!!!!!!!!!

Köpte ett  eget foto/minnes album till Line idag. Ska försöka vara duktig på att ta kort, skriva ner saker som händer i hennes liv så att hon kan få se det sen när hon blir större.

I morgon ska vi hälsa på Annmari och Adam. Annmari längtar efter sitt gudbarn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback