Line 6 veckor idag!

37461-283
Adam på sin traktor som han fick igår när han fyllde år....

37461-282

Idag var jag och Line hem till Camilla och Conny och fick träffa lilla Clara . Hon är lika stor som Line var när hon föddes så det syns att Line växt en hel del. Plötsligt så var min lilla tjej så stor...Det känns inte som att det var så länge sen vi gick omkring med våra stora magar och längtade efter de små och nu är de här. Obeskrivlig känsla. Kul sen när det börjar upptäcka varandra!

Va hem till mormor och morfar en sväng idag oxå. Hälsade även på min morbror som har kommit hem efter 2 veckor i tunisien. Att han hade njutit av fint väder och värme, det syntes....

Fick med oss en träningscykel hem så nu ska det cyklas bort kilon... I morgon ska vi grilla hemma hos Annmari, Jocke och Adam. Så det där med kilona tar jag nog nån annan dag.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Oj, va stor Line ser ut å vara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback