Växer och växer...

37461-288

Va till bvc idag på läkarundersökning. Allt var bra!! Hon väger nu hela 5760 g och är 58 cm lång. Jag har nog grädde i brösten.....

Olof är här och hälsar på några dagar. Grabbarna har nu tagit en tur till söderbärke på cyklar. Jag är inte så avundsjuk..! Cyklade på träningscykeln igår men det var nog så jobbigt....kondisen är inte det bästa men jag har iallafall blivit duktig på att ta promenader med vagnen.... jag gick upp 15 kilo när jag var gravid och nu har jag 4 kilo kvar till den vikten jag hade innan sen ska jag bara kämpa vidare!!!

Träffade Tessan på fiket idag.. någon/ några idioter slog sönder rutorna på hennes bil... min gamla...i onsdags. Så jävla onödigt...

Kommentarer
Postat av: MysticQ

Åh, vilken liten härlig knubbis hon har blivit! Börjar faktiskt själv misstänka att det är grädde i mjölken jag dricker också...blä. Gulligare att vara tjock när man är 0 år än när man är 30. Konstigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback