40 veckor + 2

Varje dag som man går över tiden känns som en vecka, så sa en mamma till mej som gick rejält över. Jag måste säga att jag håller med. 3 dagar över tiden idag och det känns betydligt längre. Jag och Petter brukar prata med Filuren varje dag och be H*N komma ut nu men än så länge har H*N inte lyssnat på oss.

Känner inte att det skulle vara på gång heller. Har fortfarande sammandragningar och lite "mensvärk" då och då.

Idag åker Lisette och Micke till Grekland. Även Susanne ska dit. Hoppas ni får en underbar resa!!!

Kommentarer
Postat av: MysticQ

Krysta! Krysta!
Jag vill helst ha ett sms om BB-avfärd innan jag lyfter ikväll, så nu får du allt lägga manken till litegrann :)
Närå. Lycka till med allt som komma skall. Jag tänker massor på dig!
Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback