Nationaldagen

....idag! Petter och jag var ut i morse och hissade flaggan här ute på gården. En uppgift som Petter har nu när han är vicevärd. Nu är Petter på jobbet, jag har städat lite och så har jag suttit på balkongen och svettats. Som om jag inte är varm nog.... men man vill ju ha lite färg på sej oxå. När Petter kommer hem ska vi göra en utflykt med matsäck.

Va in på jobbet en sväng igår. Har ju lovat att titta in då och då innan bebisen kommer så de får se hur jag ser ut, om jag kommer svälla som en ballong de sista veckorna eller inte. Smickrande värre men eftersom jag i stort sett ser ut som då de senast såg mej så kändes det okej att visa upp sej. De vet fortfarande inte vem som kommer jobba istället för mej..riktigt dåligt måste jag säga.

Hade lite molnade värk i måndagskväll, typ mensvärk. Kan man tydligen få innan det är dags för bebisen att komma men efter det har jag inte känt någonting så det hade väl inget med det att göra. Trist, jag vill ju att det ska komma igång snart... 

Ni kan tro att vi väntar..... och längtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback