Tjockmagen igen

37461-251


Måndag....... säger inte mej så mycket eftersom jag är LEDIG!!! Hahahaha...................

Underbart väder just nu! Tänk att man kan bli så pigg och glad av sol. Det bästa jag vet. Igår hade jag och Petter en mysig dag vid eskiln. Vi hade med oss pastasallad, lite tidningar och så låg vi där och hade det skönt. Lite färg fick man och Petter blev som vanligt riktigt brun om ryggen.
På kvällen var jag ut och käkade med Lisette och Tessan. Tessan var väldigt brun efter en vecka i grekland. Hon hade haft det jätte bra! Jätte skoj att ses och vi hade mycket att prata om. Vi sa att nästa gång vi ses så kanske jag har en liten bebis med mej! Känns konstigt att tänka så....

Filuren, kan du inte komma nu????

STORT GRATTIS TILL MIKAELA SOM FYLLER 9 ÅR IDAG!!!! SNART SES VI!!!!!!!! KRAMAR TILL DEJ STORA TJEJEN!

Kommentarer
Postat av: Vilgott

Nu får du titta ut filuren, vi väntar med spänning på dig här i svedala! Mamma tycker att mamma Maris mage har sjunkit ner mycket, du kommer nog snart tror hon..hihi...kram till er båda från en glad busunge o han Trööööööttta mammma..(jag vill gärna inte sova för då kan jag ju missa nått hehe)

2007-06-04 @ 11:28:01
Postat av: Sofia

Hej!! Tänker på dig dagligen nu, är inne här & kikar med jämna mellanrum =)
Tänk att det snart ska komma en liten underbar bebis!! Lycka till nu för det kan ju liksom bli när som helst! Så spännande ju....KRAMAR i massor

2007-06-04 @ 19:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback