3 månader kvar...

Idag är det prick 3 månader kvar till filuren är beräknad att komma till oss!! Vill att tiden ska gå fort samtidigt som jag undrar hur vi ska hinna med allt???!!!

Vaknade tidigt idag. Sov sååå dåligt inatt. Haft kramp i benen och lyckades aldrig hitta en bra sovställlning. Att ligga på magen är ju uteslutet sen en tid tillbaka och nu kan jag inte ligga på rygg heller för det känns så oskönt. Går bättre om jag har fötterna på en kudde men skönt är det ändå inte. Då återstår sidan men inatt var inte heller det skönt eftersom jag fick kramp då och då. Sen låg jag och tänkte på en massa så jag var säkert vaken två timmar i natt och därefter sov jag oroligt, vaknade hela tiden. Jag brukar sova bra annars men konstigt nog så känner jag mej rätt pigg ändå. Ska ut på en långpromenad nu i det vackra vädret. SÅÅÅÅÅÅÅ fint ute idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback