...fika igen...

Fika med Annmari och Adam idag. "Mi" säger Adam när han ropar på mej och "Peppe" (Petter) säger han ofta oxå. Han är så söt!  Adam går på förskola nu och det går så bra. Han trivs och det känns ju såklart väldigt skönt för hans mamma och pappa. Annmari har fått lite mage, den kommer ju lite snabbare nu när det är andra barnet. Så himla kul att vi ska ha nästan samtidigt. Vi planerade ju förut att jag och Petter skulle skaffa vårt första barn när Annmari och Jocke skaffade sitt andra, mest på skoj var det ju men så blev det så!

Pissväder idag. Så trist men våren är väl på väg nu. Jag vill bara att all snö ska försvinna och det blir bart och grönt överallt. Jag längtar efter lite värme.

Petter är just nu och tränar. Själv har jag lagt av med step upen. Det var dags för ett nytt program och jag kände helt enkelt att jag inte orkade med det. Försöker ta en promenad lite då och då men det blir inte så mycket med det. Men mina benövningar har jag fortsatt med, mest för att jag inte ska bli så stel. Har börjat få lite kramp i benen ibland när jag ligger i sängen, speciellet på morgonen.

I morgon ska jag träffa Tessan och ta en fika (...man kan ju nästan tro att jag är på Vallonen varje dag, jag lovar..jag är inte det   :)  Ska bli riktigt skoj att träffa henne för nu var det ett tag sen vi sågs. Jag är lite sugen på att höra om hennes romans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback