Filurens rum!

Underbart väder idag oxå!!!! Man blir verkligen så mycket piggare av lite sol... vaknade tidigt idag...mår fortfarande lite illa på morgonen så jag måste upp och äta frukost. Jag sover ganska oroligt just nu,vaknar ofta...dags att vänja sej inför hur det kommer bli med en liten bebis.

Igår var jag och Petter till Skinnsberg. När vi hade tänkt åka hem kom pappa och mamma plötsligt på att de skulle köpa en dator som de hade sett på ett reklamblad så det var bara att ta en snabb sväng till Västerås igår kväll för att investera i en sån. De har insett att det kan vara bra att ha!
Så när vi ändå var i Västerås passade vi på att handla säng och skötbord till Filuren. Täcke, påslakan, madrass, filt och lite andra småsaker köpte vi oxå. Så idag ska vi börja inreda Filurens rum och det ska bli såååå kul och mysigt!!!! När man väl börjar tänka på vad man ska köpa så inser man hur mycket man egentligen behöver till den lille...

Ikväll ska jag ut och käka med tjejerna! Ska bli kul!!!

Kommentarer
Postat av: MysticQ

Hoppas ni får en riktigt trevlig helg, allihopa! Hälsa tjejgardet så gott från mig, också! Själv ska jag på Marjaanas 30-årsfest, blir nog trevligt. Nu blir det lite spring på stan... kram!

Postat av: Batlady

Hej!!!! Hade varit skoj att ha dej med i kväll...men jag ska hälsa tjejerna!!! Ha så kul på 30 årsfesten!!! kramizar

2007-03-17 @ 15:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback