Gymet...

37461-227

Känns så underbart nu när vi har handlat en massa grejer till Filuren. Listan blir mindre och mindre även om vi fortfarande har mycket kvar att köpa. Mest smågrejer nu iallafall. Det här babygymet kände jag och Petter direkt att vi ville ha. Så mysigt och vem gillar inte mumintrollen....?

Stort grattis till Sussie och Jörgen som fick en pojke igår. Åh vad jag är avundsjuk...  :)
Och än en gång, grattis Bodil till jobbet!

Idag var jag hem till Minna och blev klippt. Så skönt att bli av med lite slitet! Emilia låg och sov när jag kom men när jag gick på toaletten hörde jag henne prata för sej själv inne i sovrummet. När vi gick in till henne stod hon upp i sängen och log när hon fick syn på oss. Gladare unge får man leta efter.... så charmig och rolig! Snart fyller hon 1 år...fattar inte var tiden tar vägen.

Om jag fick dricka alkohol så skulle jag ta en kall cider för att fira helg..men eftersom jag inte får det så blir det ett glas kall juice.....som Petter just upplyste mej om att det var slut på....Det får bli vatten....... SKÅL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback