Vårkänslor

Slutade tidigt idag. Riktigt skönt då jag varit på jobbet till klockan 18.00 två dagar i rad. Kvällsjour + möte! Har precis varit ute på en promenad i det underbara vädret. Åh vad jag älskar våren. Allt känns så mycket enklare när det börjar bli ljust igen och man slipper ha på sej så mycket kläder. Man bli så mycket piggare och gladare! Känner ni igen er?

Msn:ade med Susanne igår. Vi har inte setts sen hennes 30 års fest några dagar innan jag plussade positivt. Sen oktober alltså... ska bli super kul att träffa henne i påsk då hon kommer hem en sväng. Ska ha en liten fest här på långfredagen så till mina tjejer: TA MED ER GRABBARNA OCH KOM ÖVER! Vi kan väl låtsas att jag kan göra er sällskap i drickandet...

Här i veckan fick vi hem böckerna "mitt första år" och "mitt första år som mamma/pappa"  som jag beställt via internet. De var jätte bra. Har redan skrivit lite i Filurens bok såsom släktträd,namnförslag, våra tankar inför filurens ankomst. Har även satt in den första bilden på H*N, ultraljudsbilden. Att ha en bok som jag och Petter kan skriva lite i är oxå kul. Jag älskar ju att skriva. Har ju skrivit en egen "graviditetsbok" men även Petter har börjat skriva lite i den. Kul att ha som minne!

Snart kommer Petter hem...ska dra en sväng till Avesta och glo lite....!



Kommentarer
Postat av: MysticQ

Jojo, jag har redan kollat upp en lämplig VL-buss. Kommer till Fga typ vid klockan 18 om det passar fröken? Längtar!

Kram-kram-kram och ta hand om kaggen

Postat av: Mari

Hej!!! Det blir jätte bra!!! Hoppas de andra brudarna nappar oxå...! längtar oxå...efter att få träffa dej!!! kram

2007-03-30 @ 18:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback