3 veckor kvar idag.....

...eller 2,  4, eller 5...vem vet när Filuren vill ut.....???? Kanske i morgon????????

Jaha vad gjorde vi igår när det regnade????? Jo vi drog till västerås och glodde lite...och handlade lite oxå. Svårt att låta bli. Vi tog en sväng förbi BB när vi ändå var där och tänkte att snart så är vi här igen...och sen är vi tre när vi ska åka hem!!!!!! Vilken underbar känsla.....

I morgon är det måndag och min sista jobbmåndag på väldigt läääääänge. Endast 5 arbetsdagar återstår och det ska bli såååååå skönt. Men jag kommer nog även känna lite sorg på fredag när jag ska krama hejdå till alla barn och kollegor... men eftersom jag bor så nära så kommer de inte bli av med mej så lätt!!!!

Pratade med min bror idag och så fick jag prata lite med Matilda oxå. Ska bli så roligt att snart få träffa henne..längtar!!!!

Idag har vi grejat i lägenheten. Slängt en massa grejer och gått upp med lite "bra att ha saker" på vinden. Man har ju lite saker man vill ha klart innan bebisen kommer och detta var en sån grej. Jag har även tänkt att jag under de veckor jag är ledig ska baka lite...ja, ni läste rätt, sen om det smakar bra det vet jag inte...men det mesta i bakväg kan man köpa färdig smet till, lite vatten och så är det bara att röra ihop...så det borde väl även jag fixa!!!!!!
Lite mat ska jag frysa in oxå så att vi slipper laga en massa käk i början när allt vi vill göra är att gosa med bebisen....Ska även tvätta golv. Om jag orkar......Så nu vet ni vad jag ska sysslesätta mej med den närmsta tiden.....
Tur att jag har en sån underbart snäll mamma som ska komma och hjälpa mej att tvätta fönstrena så att jag iallafall slipper det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback