31 dagar...

.....kvar till förlossningsdatumet!!! Snart så är vi inte längre två i denna familj! Känns så overkligt och konstigt fortfarande. Snart kommer vi få en annan person att ha ansvar för i resten av våra liv.... Det är stort!!!

Börjat känna av sammandragningar. Inga kraftiga som gör ont men det känns. I helgen ska vi packa BB- väskan. Iallafall påbörja packningen...Man vet ju aldrig när Filuren känner för att komma ut.

Igår var jag på Green man och käkade Taco buffé med kollegorna på jobbet. En liten sista grej innan jag slutar.

Har varit en riktig hormonbitch den här veckan. Iallafall så tror jag att 2 personer på mitt jobb tycker det. Har irriterat mej länge på att städerskan och kokerskan på mitt jobb tar en daglig fika på en halvtimme i rummet där våra barn sitter och leker. De dricker kaffe och käkar fikabröd, en massa smaskiga saker som får barnen att dreggla av sug...såklart....de är ju barn!!!!  Jag tycker att det är ganska självklart att man sätter sej avsides, i ett personalrum eller nåt när man ska fika men det tycker tydligen inte dessa två personer. Iallafall så sa jag till dom, efter lång tids irritation att jag inte tyckte det var lämpligt och att de kunde sitta i personalrummet istället. Så bråttom de fick...kokerskan mumlade nåt om att det var så sur stämning och gick genast iväg till personalrummet med en lika sur städerska efter sej. Jag och min kollega hade svårt att hålla oss för skratt. Jag gick sedan efter och sa åt dom att de inte behövde ta så illa upp och att jag faktiskt tänkte på barnen...Sen dess har det inte varit direkt glada miner och de hoppas väl på att jag snart ska föda så de slipper mej.

Kommentarer
Postat av: Tessan

ja tänk snart är h*n här... ska bli så spännande att se vad det är för filur som gömt sig därinne=) hoppas han inte kommer ut allt för tidig...
Helt rätt av dig att säga till dom på jobbet, en annan tycker bara att en sådan sak vore sunt förnuft, men och andra sidan så finns det ju folk till allting så...
Kramar om..

2007-05-10 @ 20:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback