Gottegris...

Jag och Petter har precis varit ute på en promenad. Shit vilken kass kondis jag har nu....
Iallafall är det skönt att ta en promenad så man får röra lite på sej. Det blir mycket sitta i soffan och käka gott nu....

Dags för jobb i morgon. Näst sista veckan för mej. Ska bli riktigt skönt att snart slippa för nu har jag fått nog av jobb faktiskt! Nu vill jag bara slippa sätta på mej osköna kläder, gå i trosor och linne hela dagarna. Ligga i soffan och läsa, glo på meningslösa såpor på tv, ligga i sängen och röra vid magen och bara drömma mej bort... till filuren. Undra hur livet som mamma kommer bli?????????? JAG LÄNGTAR!!!!! Vem fan vill jobba nu??????

Gick ju ej så bra för Sverige igår. Varken för The ark eller Tre kronor. Hoppas det går bättre för Finland idag!!!

I morgon ska jag till barnmorskan igen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback