Semester

Min första lediga dag idag! Kändes lite konstigt att inte gå till jobbet i morse men mest skönt. Hade sett fram emot en lång, skön sovmorgon men redan klockan sju var jag uppe och åt frukost. Men tjusningen är att jag när som helst kan gå och lägga mej igen. Härligt!!!

Haft en jätte bra helg som har varit ganska fullspäckad. I fredags var vi hem till Linda och Molle. Vi grillade och hade det riktigt trevligt på deras altan. I lördags åkte jag och Petter till Borlänge. Köpte bl.a ammnings-bh, ammningsinlägg, tvättlappar och tvättservetter. Sånt kul!!
I går firade jag mamma på mors dag och sen var jag hem till Carina och hälsade på. Iris har blivit så stor och är bara sååååå söt.  Hennes stora, fina bruna ögon får en att smälta.

Skulle egentligen ha träffat Carina och Iris idag men eftersom jag gjorde det igår istället har jag idag inget inbokat. Så idag ska jag städa och greja lite här hemma. Passar bra då det bara regnar idag.  Vi började lite igår och gjorde det fint på balkongen. Tvättade rent plåtväggarna och det blev sååå fint. Det hade nog inte gjorts på länge.

Endast två veckor kvar till den 10 juni.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback