vill ha sol...............

37461-244
(kusin Jonas syns inte, trummis i bandet)

Riktigt trist väder idag. Öser ner regn. Vad ska man då göra idag??????

Igår var vi ner på våryran och glodde lite. Hittade inget speciellt men kul att titta iallafall. På kvällen var vi ner till parken där min kusin Jonas och hans band "Cleanstream company" spelade. De är riktigt bra så vi stod bland mina släktingar och lyssnade en stund. Annars hör vi jävligt bra hemma oxå eftersom vi bor så nära. Enda gången det hörs musik från något annat ställe än från vår egen stereo det är på våryran. En gång per år alltså.....så är det när man bor i ett "pensionärshem"...

Vi träffade på ett par från föräldrargruppen som skulle ha fått barn den 12 maj. Hennes slempropp hade lossnat nu så det är väl bra en tidsfråga tills de får sin lilla bebis. Åh jag blir så avundsjuk.....jag vill oxå ha min lilla bebis....NU!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback