En dag kan börja så här.............



Line vaknar i sitt rum någonstans mellan kl: 04:00 - 05:00. Jag går in och tar upp henne och så får hon ligga i våran säng. Hon får mat och sen ligger hon och viftar med armarna och sparkar med benen...vill gärna prata lite oxå! "Är det inte morgon nu, mamma?" Jag smeker henne lite på magen och efter en stund så brukar hon oftast förstå att det inte är dags att gå upp än. Ibland kan det ta en halvtimme att få henne att somna om.

klockan 06:00- 06:30 vaknar Line igen och vi ligger kvar och myser lite. Petter myser lite med Line (om han fortfarande är hemma) innan han ska upp och iväg till jobbet.
Vi går upp och Line får en ren blöja. Line är alltid glad på morgonen så man blir snabbt pigg av hennes charmiga leende. Jag sätter Line i babysittern och hon får 5 dropper AD-droppar. ( Varje dag) .. Line sitter kvar i babysittern så jag kan gå på toaletten och sen göra lite frukost. Kl: 06:30 äter jag oftast frukost i vardagsrummet med Line...glor på beverly hills!!!! Efter frukosten leker, myser och busar vi. Hon får mat när vi varit uppe en stund och efter 1,5 -2 timmar blir Line trött och vi går och sover igen...(jag oxå om vi inte ska iväg någonstans för då passar jag på att göra mej i ordning när hon sover). Vi sover och efter 1-1,5 timme vaknar Line och vi går upp. Jag klär av Line pyjamasen. Byter blöja och tvättar henne lite. Smörjer in henne och sätter på henne andra kläder. När hon ätit igen efter en stund så borstar vi hennes tänder.... sen är dagen igång................

Så kan det vara att ha barn!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback