Helgens planer....

Idag: En lugn och skön dag. Jag och Line tog en promenad i det fina vintervädret, rätt mysigt med snö. Sen har jag tvättat en massa tvätt och städat. Hade besök av mamma och pappa idag oxå. De fick se när Line hoppa i sin gunga. Hon gillar den verkligen!!!

I morgon ska jag och Line umgås med Annmari, Adam och Erik hela dagen och kvällen. Petter ska med Jocke och några andra grabbar på trav. Jag hoppas på rejäl vinst men det kanske är att hoppas på för mycket.....

På lördag vet jag inte vad vi ska hitta på men på söndag ska vi iallafall träffa Maja för första gången!!! Lindas och Molles lilla skatt!!! Det ska bli mysigt att få träffa en liten nyfödd igen. Längtar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback