Livet har förändrats....

Lördagkväll....godis, deal or no deal och nu lite blogg när Petter glor på fotboll. Line somnade redan klockan 18:00 ikväll. Snacka om att man får tid för sej själv med en sån duktig tjej!!!!!!!!!! Hennes tänder syns mer nu. Läste att ca en månad efter att tänder i underkäken kommit så brukar tänderna i överkäken komma.......! Mina bobbisar kommer inte få det roligt.....

I morgon ska vi hem till mamma och pappa. Blir bjudna på käk oxå!!! Efter önskemål från mej själv...mammas mat är ju speciellt mumsigt!!!

Jag och Petter pratade idag när vi var ute på en promenad om hur livet förändrats sen man blev förälder. Helt klart får man helt andra tankar och värderingar om livet. Förut kunde man inte "bara" vara hemma en helg. Man var liksom tvungen att hitta på något. Gå på bio, ut och käka, shoppa, gå på krogen..... NÅGOT var man tvungen att hitta på!!! Väldigt sällan såg man fram emot en helg BARA hemma. På lördag morgon kände man ofta stress av att man måste iväg...ut. Nu kanske man inte kommer ut förrän klockan 4 på eftermiddagen. Skit samma om solen skiner......var gör det??????? Att vara med Line gör oss lyckliga och nöjda. Vi behöver inget mer. Visserligen gör nog föräldrarledigheten sitt oxå... jag är ledig och slipper stressa över allt jag vill hinna med på en helg. Jag har all tid i världen. Känns det som.

Men ibland känns det som att det är augusti nästa vecka och jag ska börja jobba....... Men jag har ju Line nu!!!!!!!!!!!!! Inget annat spelar någon roll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Love you Line!!! Love you Petter!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback