Grattis Älskling...

I dag blev det klart: Petter har fått jobb på seco. 1 december ska han börja.... han är jätte glad över det. Det är bättre betalt och fler lediga dagar. För Line innebär det oxå fler lediga dagar från förskolan sen när det är dags för det. Skönt!!!

Kul på babycafè idag. Min kusin Marko var där med sin tjej och deras lilla dotter som är 7 månader så det var roligt. Annmari och jag käkade lunch på vallonen sen,,,,som vanligt!!!

På facebook har jag träffat på en barndomskompis som bodde granne med oss när jag var liten. Karin! Hon och jag lekte alltid när vi var små men sen flyttade hon och hennes familj när jag gick i mellanstadiet. Sen dess har vi ej haft kontakt förutom att vi skrev till varandra ett par gånger när jag gick på gymnasiet. Askul att vi fått kontakt nu....jag diggar facebook, struntar i allt annat snack!

Fick ett MMS idag på lilla Maja, Lindas och Molles lilla tjej!! Sååååååå fin!!! Längtar tills jag får se deras lilla goding!!

Festen på fredag närmar sej.....................................................................

Kommentarer
Postat av: Ulla-Caisa

Faster gratulerar till jobbet, men vad är seco?! Undrar en okunnig...

Vi städar. Skall imorgon träffa en nuvarande och en föredetta arbetskamrat från förskolan. Bra med lite skräm-skott!

2007-10-31 @ 17:57:03
Postat av: Magdalena

Grattis kusinen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback