Marie Line Karlsson

Jaha nu var det gjort! Dopet alltså!!! Det blev riktigt lyckat även om vissa grejer inte blev som man hade tänkt och det blev lite stressigt imellanåt. Line var super duktig hela dagen. Hon sa inte ett knyst i kyrkan. Inte ens när hon fick lite vatten på sej! Jag och Petter var så stolta över henne där vi stod i kyrkan. Vi är ALLTID stolta över henne!!!! Man blev rörd när man såg henne i den fina klänningen men jag lyckades hålla tårarna borta!

Det var så trevligt att träffa alla och äntligen fick min familj, släkt och vänner träffa Petters närmaste. Jag hoppas och tror att alla hade trevligt!

TACK snälla ni för all uppvaktning på hennes dag!

Bilder från dopet kommer snart!!!!!

Kommentarer
Postat av: MuuMaggan

Tack för igår...
Självklart kan jag skicka bilder på en skiva... Skickar den nu i veckan!

Postat av: Mari

Tack!!!

2007-10-01 @ 12:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback