Snart slut på det nyktra livet....

Idag käkade jag frukost med Lisette på Vallonen!! Trevligt, trevligt!!!!
Vi pratade om att ev festa ihop på Halloween,,,,,,,,,,,,,,,,,,ASKUL!!!!!! Herregud....det är ju mer än ett år sen nu!!!!!!!! Egentligen var det tänkt att jag och Petter skulle på inflyttningsfest hos en kollega till honom nu i helgen men festen blev framflyttad då de ej hunnit klart med renoveringen. Så nu hoppas jag på att det blir livat nästa helg istället..... jag längtar verkligen efter att dricka och ha skoj med mina vänner!!!!

Idag var det nära att Line vände sej från mage till rygg.........

Idag ska Annmari, Adam och Erik komma på besök. Sen ska vi vara barnvakt till Adam en stund. Skoj!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback