Sötast!!!

37461-348

Line har sovit jätte bra två nätter i rad nu....! Hon har sovit i vår säng hela nätterna så det är väl därför. Mysigast att sova mellan mamma och pappa såklart!!! Läste om en "utvecklingsfas" som jag antar att hon är i nu. Oftast är det mat eller sömnrutiner som förändras då.

Att vakna upp med dej Line är det underbaraste mamma vet....

Facebook är ju populärt nu. Askul att söka upp gamla klasskompisar och gamla "vänner". Idag sökte jag på en kille som gick i min klass på högstadiet. En väldigt "speciell" kille som jag hade otroligt svårt för. Nu känns det ju lite elakt men han var vad jag kallade för stor mes. Han var bara såååå otroligt flummig. Jag hade glömt bort vad han hette i efternamn men kom på det igår så idag sökte jag hans namn och hoppades innerligt på att han skulle ha en sida där....Det hade han!! Gissa om jag blev glad. Nu är det ju så att man inte kan komma in på hans sida om man inte lägger till han som vän och hoppas på att han vill vara "vän" tillbaka....det har jag inte direkt lust med...inte heller skicka ett mail...då kanske han tror att jag tänkt på honom....det har jag ju oxå med det är inte direkt positiva tankar. Fick se en bild på han iallafall och han såg ut som sist......mes!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback