Trött tjej idag!!!

Idag har Line och jag inte ens varit ute. Det ser så kallt och ruggigt ut så idag blev det hemmamys. Sen har Line nästan sovit hela dagen efter en ganska orolig natt. Hon vaknade ofta i natt och det är ju inte direkt lik Line. Jag hoppas att det är något tillfälligt. Det händer ju så mycket med henne nu så det kan ju vara en orsak till sämre sömn. Hon utvecklas hela tiden och nästan varje dag lär hon sej något nytt eller något nytt ljud. Livet ser väl lite annorlunda ut för henne nu och det kanske påverkar.

I morgon är det fredag igen. Dagarna går så fort. Ibland har jag ångest över att jag snart ska börja jobba igen. Vet att det är långt kvar men aldrig har dagarna gått så fort som nu. På måndag blir Line 4 månader. KAN INTE FATTA DET!!!

Kan man stanna tiden?????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback