Uttråkad........

Hur svarar du i hemtelefonen: "Mari"
Hur svarar du i mobiltelefonen: Beror på, ser jag vem det är så bara "heeeej" typ eller så mitt namn.
Ringer det mycket till dig: Nej....trist!!!
Ringer du mycket: Nej inte så värst. Messar mest...kanske därför jag inte får så många samtal......?
Vem ringde du senast: Min bror,igår.
Hur mkt pengar har du: Inte mycket..fattig jämt nu när man är föräldrarledig.
Senast kramat och när: I dag....Line!!!!!!!! Många gånger........................
Antal timmar jag sovit inatt: Vaknat några gånger då Line gnydde. Sammanlagt 6 timmar iallafall.
Sov du ensam: Nope! Med Petter och sen på morgontimmarna sov Line i vår säng.
Vem vet mest om dig: Petter.
Vem vet du mest om: Petter.
Vad ser du fram emot: Fredag!!!! PARTY
Vad vill du ha just nu: Mer pengar....nya kläder.....
Vem hånar du just nu: Ingen.
Har du varit kär: Ja
Är du kär nu: Japps!
Är du en bra partner: Tror det...hoppas det!
Har någon varit otrogen mot dig: Nix...vad jag vet iallafall!!!
Har du varit otrogen: Nja....en förvirrad kyss räknas kanske inte?!?!??! Ung och dum!!!
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad: Haha, den tiden är förbi men när den tiden nalkades så uppskattade jag nog mest att bli uppraggad faktiskt =)
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast:
Såklart det är ju min underbara Petter!!!!
Vad åt du senast: Fruit drops....
Är du polare med grannarna: Inte polare direkt....bara pensionärer men "hej, fint väder idag" på den nivån.
Vart är dina syskon nu: Min bror är i Malmö..säkert hemma hos sej.
Vilken tid gick du upp imorse: 06:45
Vad gjorde du kl 02 inatt: Hade nog precis somnat in efter att jag gett Line ny blöja och mat.
Vad är det första du gör på morgonen: Byter blöja på Line.
Vad ska du göra efter det här: Titta på cityakuten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback