Helgen...

Igår: Var i Skinnsberg hela dagen!!! Äntligen har Lasse, Bodil och sötnosen Matilda kommit!!
Bodil busade så med Line att hon tjöt av skratt!!!!

Idag/ Ikväll: Petter slutar tidigt så idag blir det att handla till dopet och det är även dags att fylla på frysen....ekoooo. Mamma, pappa, Lasse, Bodil och Matilda kommer kanske och hälsar på.
Tjejfest (nyktert för min del) ikväll hos Emma. Vi blir bjudna på kräftor....mums!!! Ska bli sååå skoj men jag kommer sakna min lilla tjej såååååååå mycket. Första gången som jag ska vara borta från henne en hel kväll.... Liten tröst är att hon ändå bara sover!!!

I morgon: Petters storasyster Elin, Oliwer, Anton och Petters lillasyster Emma kommer hit.

Söndag: Dopdags!! Lines stora dag!!!! Det ska bli roligt. Speciellt att träffa alla!!! Första gången som Petters familj och släkt ska träffa mina närmaste.

Kommentarer
Postat av: minna

åååh,hoppas du får skoj ikväll!!!
kramisar från oss!

2007-09-28 @ 21:16:17
Postat av: MuuMaggan

Kolla in den söta bilden på min blogg! :)
Vill du att jag skickar en skiva med alla bilderna istället? Eller vill du att jag mailar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback