Kramkalas

37461-327

Jag älskar min nalle...smakar så gott! Förutom när jag får nallens päls i munnen!!!!

Skippade babycafè idag eftersom Line varit lite dålig efter sprutan. Tänkte att hon kanske behövde vara hemma och vila lite. Pigg och glad har hon varit idag iallafall men hon sov nästan 3 timmar i sträck för en stund sen... Jag passade på att baka lite "kladdiga muffins" då. Har blivit en hejare på att baka nu när jag är hemma hela dagarna. Igår kväll bakade jag scones. Jag ger mej inte på så svåra grejer än men för att tidigare vara en som ALDRIG bakar så är jag rätt stolt över mej själv! Nu i helgen ska jag baka lite inför dopet oxå.....ska få lite hjälp med bakningen av min mamma och morbror så det är jag tacksam för!!!

Dopet ja.....snart är det dags!!!! Hade velat bjuda alla mina vänner men tyvärr finns det inge plats eftersom både jag och Petter har mycket familj och släkt att bjuda. Så jag hoppas att ni förstår att ni inte är mindre viktiga för det!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback