Mer nöjd idag!!!

37461-319

Idag har Line blivit nöjd efter måltiderna så än så länge har vi inte gett henne nån ersättning. Skönt!!! Hon kräver mer mat nu och mina bröst kanske inte hann med att produera mera mjölk i den farten. Hoppas vi slipper ersättningen helt!

Igår var vi hem till min farbror och hälsade på. De har köpt en hundvalp. En tax som heter frej. Såååå söt och busig.
Ikväll ska Linda och Molle komma över. Vi ska käka tacos och det ska bli riktigt gott. Har inte ätit det på evigheter nu. Linda och Molle har inte långt kvar nu tills deras lilla knodd kommer. SPÄNNANDE!!!
37461-320

Så här fin i håret är jag med lite olja i.

Kommentarer
Postat av: Vilgott

Hej Line det var ett tag sedan jag skrev några rader till dig, va stor du har blivit och sötare o sötare blir du hela tiden hihi... (tur du inte bor så nära för då hade jag dreglat på dig för det är jag bra på) Vet du vad jag fick göra i veckan, ligga och sova hos doktorn, fast det var rätt roligt ändå , massa människor som ville prata o leka med mig, Jag låg där och sov för jag behövde hjälp att få luft har gått och blivit så förkylder så mina små luftrör klara inte av att bli så kylder men nu är det bättre, får lite medicin här hemma nu!
Vet du en annan sak hihi... jag ska tydligen bli storebror i Mars och på min födelsedag säger mina päron, ja inte var det så planerat men så välkommet!!
Puss o kram från Vilgott och hans mamma
ps hälsa mamma din o ge henne en kram med!!!

2007-09-09 @ 09:14:33
Postat av: Line

Hej Vilgott!!!! Stackars dej som är förskyld. Usch...jag hoppas du kryar på dej snart!!!! Jag är oxå bra på att dregla....även när jag ser söta pojkar som du!!!! ;-)
Åh ska du bli storebror!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vilken grej och vad skoj för din mamma och pappa. Stort grattis till er från mej och min mamma!!!! häftigt att det kanske blir samma dag!!!
ha det så bra och hälsa din mamma och pappa från oss
kramar

2007-09-09 @ 12:40:57
Postat av: Magdalena

Snygg tuppkam Line har...
Sån tycker jag Line ska ha på dopet! ;)
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback