OJ...

37461-315
..... fanns det mjölk här oxå?????????????
Line har fått prova nappflaskan och det gick jätte bra! Mysigt tyckte både Pappa Petter och Line!!!

Lördagmorgon! Solen skiner, Line sover i soffan efter ett bad, Petter sover och jag passar på att blogga lite!

Igår käkade vi lunch med Annmari och Jocke medan barnen sov snällt i sina vagnar. Fick hålla i Erik sen när han vaknade...sååååå söt, såååå liten. Vi ska träffa dom ikväll igen, glo på film!!!

Senare igår var vi hem till mamma och pappa. Petter och jag bastade och mormor Inga-Britt fick ta hand om Line. Vilket inte var såååå svårt eftersom hon somnade och sov hela tiden medan vi bastade! Vi fick lite egen tid tillsammans, jag och Petter...´


Snart ska jag och Line ta en promenad....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback