Avslutning på föräldrargruppen igår!!

37461-470
Celicia snart 1 år, Line snart 10 månader och Edvin snart 1 år!  (3 barn av 5 i föräldrargruppen!)

Som sagt var det avslutning i går. Vi var endast 3 mammor där + barn så det var lite tråkigt att inte alla kom. Vi fikade lite och barnen lekte. Celicia och Edvin lekte över hela golvet...de kryper ju så himla bra så de försvann långt bort från lilla Line som mest satt still på en madrass och lekte för sej själv.

Sov gott i natt i vår nya säng. Men det tog ett tag att sätta ihop den oxå så vi var ganska trötta när vi gick och la oss igår. Klockan 23:00 var vi klara. Super fint blev det....ett helt annat rum!!

I dag kommer mamma hit och hälsar på!!! Vi ska gå lite på stan.

I morgon är det beräknat att Emma och Jesper ska få sin lilla bebis. Spännande!! Faktiskt så blir jag lite avis när jag tänker på det som de har framför sej. Ok, själva förlossningen kan jag hoppa över men känslan när jag fick se Line för första gången och äntligen fick hålla i henne...den känslan vill jag känna om och om och om igen....

Kommentarer
Postat av: MysticQ

Bildbevis från sovrummet, tack! Jag är så nyfiken!

Trevlig på er, också. Puss

2008-04-12 @ 09:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback