Snart är jag tillbaka....

..på jobbet!!!

Line och jag var dit idag och hälsade på. Va med på deras sångstund. Line är bara så härlig att ha med. Inte nå blyg alls trots så många okända ansikten och barn som ville fram och peta och prata med henne hela tiden. Hon satt tillsammans med barnen i ring och när vi i en sång höll varandras händer så var det helt okej oxå. Vi har verkligen fått en social tjej!

På fredag ska jag träffa mina kollegor igen. En av mina kollegor har inflyttningsfest i Norberg så då ska vi dit på lite käk...och ja...lite dryck blir det ju oxå såklart! Ska bli skoj....


Vi har börjat med att Line endast sover en gång om dagen nu. Efter lunchen. Det fungerar än så länge jätte bra! Hon sover nu och jag hoppas att hon sover länge, som igår ( ca 2,5 timme) så jag hinner greja lite här hemma.  

Senare idag ska vi träffa Petra, Lisette , Linda och Maja på fiket.

Ha det så bra i solen!!!!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

NU äntligen har jag uppdaterat... Inte helt fel å var ute så här års :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback