Underbara vår!!!

Vilket fantastiskt väder!! Jag och Line har precis varit ute och gungat. Träffade på en annan mamma som jag pratade lite med. Hon hade en pojke på 11, 5 månader som satt i gungan brevid Line och så var hon gravid med sitt tredje. Oj oj man kan inte bli annat än imponerad...

I natt sov Line heeeela natten utan att vakna en enda gång. Från kl. 18:30 till 05:40 var det helt tyst från hennes rum förutom att hon hostade till lite en gång. När Petter kom hem kl.02:00 från en fest så blev jag lite orolig över att jag inte blivit väckt av henne, så jag låg och funderade på om jag skulle somna om, att hon säkert bara sov djupt eller gå in och titta till henne med risk att hon då skulle vakna. Jag klarade inte av att bara somna in. Alla slags tankar kommer om att något skulle kunna var fel kom över mej så jag gick öppnade dörren lite mer till hennes rum och när jag hört henne kunde jag gå och lägga mej igen. Jag vill inte se mej själv som en hönsmamma men ibland är jag nog det!!!!

Ikväll ska jag äntligen träna Body combat. Har inte gått på ett par veckor nu. Petter har jobbat så jag har inte kunnat.
Funderar på om jag ska greja lite ute på balkongen. Dags för det nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback