Våran dag:

  • Line vaknade kl. 06:30. Vi gick upp och efter en stund var det dags för välling och därefter tandborstning.
  • Jag käkade frukost tillsammans med Petter som skulle på kurs och därför gick dagtid. Line höll i vardagsrumsbordet och gick nästan ett helt varv runt det. Line lekte lite på golvet och sen var det baddags.
  • Påklädning och mera lek, sen var det dags för lite gröt.
  • Line somnade kl. 09:30 och sov lääänge. Ända till kl: 12:00 ca. Jag passade oxå på att vila och sen lagade jag mat till Line (spagetti och köttfärssås) och så gjorde jag en tonfisksallad till mej själv. Hann även med att äta den innan Line vaknade och åt sin lunch.
  • Vi tog en promenad på ca 40 minuter i det underbara vädret. Innan vi gick hem svängde vi förbi jobbet. Pratade lite med barnen och uppdaterade mej om det som hänt senast. Vi gick hem..
  • Slängde in tvätt i tvättmaskinen och Line fick sitt mellanmål. Line och jag lekte lite och sen var det dags att klä på oss och gå ut igen..
  • Fika på stan med Linda och Maja, Petra, Therese, Emma, Sandra och Theo och Tuva.
  • Hemma igen fick Line middag (pyttipanna) och så beställde jag och Petter hem mat (pizza).
  • Line busade med Petter och sen var det dags för bolibompa.
  • Line fick välling och sen var det dags att göra sej i ordning för sängen....natti natti Line!!
  • Jag gick en promenad på ca 45 minuter.
  • Grejade lite med datorn.
  • Hämtade och vek tvätt.
  • Duschade.
  • Bloggdags

och snart ska jag gå och lägga mej!! Så kan en dag se ut i mitt och Lines liv!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback