En ny arbetsvecka

En måndag är gjord! Och även den gick bra. Hade inskolning idag och även ett samtal och det känns som man är med i gemet igen. Tråkigt bara att man inte hinner träffa Line så mycket vissa dagar. Idag hann vi träffas lite i morse och sen 2, 5 timme efter att jag slutat...försöker leka med henne så mycket jag bara kan när jag kommer hem men tiden går så fort och plötsligt är det dags för henne att sova. I morgon slutar jag iallafall tidigt så då ska vi umgås mera, leka mera.....kramas mera!!!

Idag när jag kom hem hade Petter gjort en god sallad så det vara bara att hugga i....Line åt makaroner och köttbullar. Hon har blivit så duktig på att äta själv!! :-)

Nu ska jag ta en skön dusch!!!


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Tack så mycket! Skönt å va hemma fast hade kunnat stanna där någon vecka till... :)



Å grattis igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback