En ny vecka

Min kollega ringde nyss så jag fick mina tider för torsdag, fredag nästa vecka. Ska även till jobbet nu på fredag för lite uppdatering. Kändes faktiskt inte alls jobbigt att bli påmind om att det snart är dags. Det går ju lite upp och ner det där men just nu, i denna stund känns det faktiskt helt okej att börja nästa vecka. Kommer nog inte gråta en skvätt som jag först trodde men mina tankar kommer nog vara mycket hos Line de första dagarna!!!! Mitt lilla hjärta....

Åt frukost på Vallonen med Camilla och Clara i morse. Sen träffade jag Lisette, Emma och Elsa en snabbis. Lisette skulle välja lite tapeter till huset så vi var med och gav lite smakråd. Tror det kommer bli jätte snyggt i deras hus! Jag längtar såååååå tills jag och Petter får ett eget hus att greja i. Kollar varje dag ifall det har kommit ut nåt men just nu finns inget för oss. Kommer säkert ut lite mer hus nu efter sommaren...hoppas jag!!!

Petter är ute på en cykeltur och Line sover. En lugn och skön stund för mej själv alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback