???

Är det möjligt att jag inte bloggat sen i Söndags?!?!?! Oj oj...jag som brukar vara så duktig. Ja ja även solen har sina fläckar!! Har faktiskt haft så mycket att göra att jag inte hunnit. Jobbat, firat mamma som fyllt år, varit på möte...
Får andra skylla på tidsbrist så gör jag det oxå....

Idag har vi varit och shoppat. Passade på nu när jag fick både lön och föräldrarpenning....äntligen lite mer pengar!!!!! :-) Line fick massor med nya kläder så nu klarar hon sej i höst. Det är så himla skoj att handla till henne...nästan roligare än att handla till sej själv...men bara nästan...självklart köpte jag lite till mej själv oxå!!! Köpte smink för det behövde jag verkligen!!! Så härligt att kunna unna sej lite!

  Idag har jag och Petter varit tillsammans i 4 år!!! Puss älskling....

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Grattis på 4-årsdan!

Postat av: Therese

Grattis till er=) Puss kram

2008-08-28 @ 00:39:23
Postat av: Angelika

Grattis på er 4-års dag.

Kram från familjen Karlsson

2008-08-28 @ 11:15:39
URL: http://anelka.blogg.se/
Postat av: MysticQ

Grattis i efterbörd :) Och en puss!

2008-08-28 @ 16:44:06
URL: http://mysticqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback