I ett obevakat ögonblick


...kan mycket hända!

Ströbröd överallt...
 

Idag på förmiddagen var jag, Petter och Line till simhallen och badade. Det var nästan inge folk alls där i början så vi hade hela poolen för oss själva. Idag tyckte Line att det var skoj att bada.

Senare på dagen åkte vi till Västerås. Petter köpte ett nytt spel och jag köpte en ny topp. Behövde det inför jobbstarten... Det har inte blivit speciellt mycket kläder inhandlat under detta år som jag varit föräldrarledig. Det har inte funnits så mycket pengar till shopping så när jag och Petter börjat jobba igen båda två så är det dags för en helt ny garderob.

I morgon kommer Lines farfar, farmor och faster. De är på väg från sin semester och ska övernatta här en natt. Ska bli skoj att träffa dom.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Haha, va kul! Å, va söt Line är!

Ja, det gäller att passa på när mamma och pappa inte ser! ;)

Postat av: Camilla

2008-08-02 @ 08:07:44
Postat av: Camilla

Vilken liten busunge:-)

2008-08-02 @ 08:08:56
URL: http://camillawetterskog.blogg.se/
Postat av: MysticQ

Haha! Vilken härligt skyldig min hon fick till, gullungen!

2008-08-02 @ 09:52:20
URL: http://mysticqueen.blogg.se/
Postat av: Sussie

Haha känner igen det där... Häromdan kom Vilgott kånkandes på en chokelabit i näven, när jag fråga han vad han hade i handen, tryckte han in den i munnen illa kvickt innan jag skulle hinna ta den. När jag kom ut i köket sen så låg där chokela och hallonsnörre utspritt i köket, dom e för goa..haha..

2008-08-02 @ 10:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback