Redan helg

Jaha..då var det helg igen då!! :-)

Idag efter jobbet var vi och käkade på vallonen. Det var några små knattar där så Line lekte lite på golvet med de andra. Malin, Markus och Edvin från föräldrargruppen var där och Edvin hade blivit så stor. Redan börjat på förskolan. Fick höra att ett annat par från vår grupp redan väntar sitt andra barn. Oj oj det går undan må jag säga. Många frågar hur vi ska göra men jag är helt OSUGEN på att skaffa en till. Iallafall just nu. Det får dröja! Nu vill jag njuta av Line och allt som vi kommer få vara med om. Jag vill jobba i några år så det där med att skaffa en till känns just nu väldigt långt borta!

Ikväll äter vi räkor, vitlöksbröd och lite goda ostar......

I morgon jobbar Petter. Jag och Line ska till Avesta och bada. Skoj!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback