Skönt med...

Helg....för mej innebär det mer tid med Line. Ett besök i Skinnsberg i morgon och ja, inte så mycket mer. En ganska oplanerad helg helt enkelt..  

Vi ringde mäklaren idag och hörde oss för hur läget är. Några var intresserade sa hon men inget bud var lagt. Hon väntade på svar från ett par och sen nån gång nästa vecka drar väl allt igång. Känns spännande även om jag försöker att inte tänka så mycket på det!! Det blir som det blir...intalar jag mej!

Line sover nu. Jag la henne klockan 7 men för en stund sen vaknade hon, hostade och var jätte ledsen. Fick ta upp henne och vyssa henne lite sen lugnade hon ner sej så pass att jag kunde lägga henne igen. Vet inte vad det var....

Undra om Line kommer bli en dansös när hon blir stor...hon ÄLSKAR verkligen att dansa. Så fort hon hör en låt eller bara en melodi av nåt slag så svänger hon med armarna och rör på sej. Så söt!!!

Kommentarer
Postat av: Bodil

Haha jag känner igen de där med att dansa till all musik... Matilda gjorde exakt likadant speciellt glad blev hon när hon hörde Boten Anna. Måste vara ett släktdrag hihi. Kramisar

2008-08-23 @ 08:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback