Snart snart snart

I morgon är min sista dag på min mammaledighet...FATTA SISTA!!!!!!!! 1 år och 2 månader har jag varit hemma med Line och nu är det alltså dags. Det känns mest overkligt faktiskt..men oxå roligt, skrämmande..ja, många känslor. Nu ska man testa på hur det är att jobba och samtidigt ha en liten knodd hemma som man längtar efter. Känns skönt att det där med att lämna och hämta på förskola dröjer lite...det är jag nog inte redo för!
På jobbet blir det full fart direkt med inskolningssamtal på fredag och 2 inskolningar nästa vecka. Det är bara att köra på!!!

Min och Petras födelsedagsfest är på lördag! Ska bli riktigt skoj och många av mina härliga vänner kommer.....Känns perfekt med en fest sådär innan jobb och allvar tar vid ett tag framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback