1 vecka kvar till *Julafton*...

Kan knappt tro det...

I morgon ska jag jobba igen! Totalt 4 jobbdagar kvar sen är jag julledig ett tag...ska bli skönt!!! I morn äter vi jullunch med barnen och dansar runt granen.

Började dra ner lite tapet i matsalsrummet idag...ska måla taket där inne och sen tapetsera. Mönstertapet även denna...lite jobbigt men så är det ju snyggast så då får man väl stå ut. Resultatet får ni se sen när vi kommit så långt. Vet att jag tjatar men jag fullkomligt ÄLSKAR vårt nya hus....


Kram på er kompisar...

Nyduschad och med nyklippt lugg! Dags att ta sej ner för trappan...

Längtar till lördag. "Glöggmys" hos Emma med julklappsbyte. Ska bli skoj att träffa tjejerna!!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback